مزایای-خرید-برنج-قهوه‌-ای

مزایای خرید برنج قهوه‌ ای

از آنجایی که برنج یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی تمام ایرانیان است، لازم است تا برنجی تهیه کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و علاوه بر آن مصرف زیاد آن خدشه‌ای در سلامتی شما ایجاد نکند. یک نوع برنج بسیار مقوی و در عین حال خوش طعم و با کیفیت همچون برنج قهوه‌ ای همان چیزی است که دنبال آن هستید. خرید برنج قهوه‌ ای می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. مزایای خرید برنج قهوه‌ ای بسیار است که در این مقاله به برخی از آنان می پردازیم.

برنج-قهوه‌-ای-ممتاز

مهم‌ترین دلایل برای خرید برنج قهوه‌ای

سلامتی برای تمام افراد مهم‌ترین چیز است. مردم به خورد و خوراک خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ مسئله این است که چه چیزهایی را باید مصرف کرد و از مصرف چه چیزهایی باید خودداری کرد.

در واقع باید فرق بین خوب بد را بدانید. از آنجایی که برنج یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی تمام ایرانیان است، لازم است تا برنجی تهیه کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و علاوه بر آن مصرف زیاد آن خدشه‌ای در سلامتی شما ایجاد نکند. برای خرید برنج باید نهایت دقت را انجام دهید و برنج سالم را برای خانه خود تهیه کنید.

یک نوع برنج بسیار مقوی و در عین حال خوش طعم و با کیفیت همچون برنج قهوه‌ای همان چیزی است که دنبال آن هستید. خرید برنج شمال مخصوصا برنج قهوه‌ای به دلایل مختلف می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شاید یک سوال پیش بیاید که درباره برنج قهوه‌ای چه می‌دانید؟

اول از همه این که این نوع برنج به عنوان مقوی‌ترین برنج شناخته شده و می‌توانید با استفاده از آن غذاهایی کاملا سالم را آماده و مصرف کنید و در واقع یک برنامه غذایی سالم داشته باشید. در مرحله بعدی راهنمای خرید برنج را باید بدانید و تفاوت ارقام برنج را جست و جو کنید.

فرق برنج قهوه‌ای با برنج‌های معمولی سبوس دار بودن این برنج است که ارزش غذایی آن را دو چندان می‌سازد؛ در حقیقت سبوس برنج سرشار از مواد مغذی است که مصرف آن باعث تقویت بدن شما خواهد شد.

در نتیجه با خرید برنج ایرانی از نوع قهوه‌ای، علاوه بر این که می‌توانید غذاهایی بسیار خوش طعم و لذیذ بپزید، در عین حال سلامتی شما نیز تضمین شده خواهد بود. تاثیر برنج بر سلامتی را نادیده نگیرید و به آن توجه کنید؛ مزایای خرید برنج قهوه‌ ای را نیز به آن اضافه کنید.

انواع-برنج-قهوه‌-ای-11

انواع برنج قهوه‌ای

در حقیقت می‌توان از انواع مختلف برنج‌های ایرانی که در بازار عرضه می‌شوند، برنج قهوه‌ای تهیه کرد. به عبارتی با توجه به روش کشت و برداشت نوع خاصی از برنج، می‌توان آن را در دسته‌ی برنج سفید یا قهوه‌ای قرار داد.

شما می‌توانید انواع برنج‌های ایرانی نظیر برنج طارم هاشمی، برنج طارم محلی، برنج دم سیاه و… را به شکل قهوه‌ای تهیه کنید؛ با باقی ماندن لایه‌ی دوم سبوس دار بر روی دانه‌های انواع مختلف این برنج‌ها، برنجی از نوع قهوه‌ای تولید خواهد شد.

در واقع تمام خاصیت و مواد معدنی که با مصرف این نوع برنج به بدن شما منتقل می‌شود، در همین لایه وجود دارد و شما با خرید و پخت غذا با استفاده از این نوع برنج، می‌توانید میزان بسیار زیادی از مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را به سادگی دریافت نمایید و خود را تقویت کنید.

برنج قهوه‌ای می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی افرادی باشد که تمایل دارند تا سالم‌ترین غذاها را مصرف کنند و برنامه غذایی خود را با غذاهایی کاملا مغذی پر کنند. قیمت برنج قهوه ای نیز به دلیل سختی تولید آن کمی گران تر از برنج سفید است.

خواص بسیار زیاد این نوع برنج باعث شده است تا بسیاری از مردم در سراسر جهان به مصرف آن روی آورده و از استفاده‌ی زیاد از انواع برنج‌های سفید خودداری کنند. پس شما می‌توانید حداقل یکبار در هفته نیز این برنج با کیفیت و مغذی را مصرف کرده و روز خود را به وعده‌های غذایی سالم اختصاص دهید.

قیمت-برنج-قهوه‌-ای-12

برنج قهوه‌ای بخریم یا برنج سفید؟

سوالی که برای اکثر افراد پیش می‌آید این است که برنج قهوه‌ای بهتر است یا برنج سفید؟ کدام یک از این نوع برنج‌ها را بخریم؟ مصرف کدام نوع برنج ایده‌ی بهتری است؟ و… .

در مقایسه‌ی این دو نوع برنج، باید به نکات مختلفی اشاره کنیم. اول و مهم‌تر از همه باید به این مورد تاکید دوباره داشته باشیم که برنج سفید به نسبت برنج قهوه‌ای خواص و ارزش غذایی پایین‌تری دارد.

اگر چه طعم بسیار خوب برنج سفید باعث شده تا میزان فروش این نوع برنج به نسبت فروش برنج قهوه‌ ای بیشتر بوده و محبوبیت انواع برنج‌های سفید در سراسر جهان زیاد باشد، اما با توجه به این که در این دوره مردم به سلامت خود اهمیت زیادی می‌دهند و تلاش اصلی آن‌ها در جهت سالم زیستن می‌باشد، برنج قهوه‌ای نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

به نحوه‌ی که بسیاری از خانوارهای ایرانی این نوع برنج را جایگزین برنج‌های سفید کرده‌اند. مطلب دیگر این است که برنج‌های سفید نسبت به برنج‌های قهوه‌ای کم کالری‌تر هستند؛ با این حال خواص بسیار زیاد برنج‌های قهوه‌ای برای تقویت بدن و کمک به رفع و درمان امراض مختلف باعث می‌شود تا این یک مورد را نادیده گرفت.

مطلب دیگری که برای مقایسه‌ی برنج سفید و قهوا‌ی باید به آن اشاره کنیم، قیمت برنج است. بیشتر افرادی که این نوع برنج را مصرف می‌کنند، سلیقه‌ی غذایی خاصی دارند.

عطر و طعم این نوع برنج‌ها به نسبت برنج‌های سفید کمتر است، به همین علت این برنج مورد پسند عموم مردم نیست. چنین دلایلی باعث شده تا قیمت انواع برنج‌های قهوه‌ای به نسبت برنج سفید ارزان‌تر باشد. برنج قهوه ای طارم، برنج قهوه ای فجر و برنج قهوه ای شیرودی از ارقام پرطرفدار برنج قهوه ای می باشند.

نکات-مهم-در-رابطه-با-برنج-قهوه‌ای-13

نکات مهم در رابطه با مزایای برنج قهوه‌ای

مزایای خرید برنج قهوه‌ ای را تقریبا برایتان گفته ایم؛ اما اگر در صورتی که قصد خرید برنج قهوه‌ای را دارید، علاوه بر نکات ذکر شده باید یک سری نکات مهم دیگر را نیز مد نظر داشته باشید:

  •  انواع برنج‌های قهوه‌ای باید به شکل کته پخته شوند. آبکش کردن این برنج‌ها باعث از بین رفتن خواص آن‌ها خواهد شد.
  •  روزهای ابتدایی مصرف انواع برنج‌های قهوه‌ای ممکن است برای شما سخت باشد؛ چرا که این نوع برنج‌ها به نسبت انواع برنج‌های سفید عطر کمتری داشته و طعمی متفاوت دارند. در عین حال با مصرف مداوم، این نوع برنج به غذای محبوب شما تبدیل خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی برنج گل بابا با عرضه بهترین ارقام برنج شمال می تواند در تصمیم گیری برای انتخاب یک برنج درجه یک به شما کمک کند. برای استفاده از برنج ایرانی ممتاز بهترین پیشنهاد ما به شما مصرف ارقام برنج شمال می باشد. کیفیت ارقام برنج در شمال کشور به نسبت بالاتر از ارقام دیگر است. مزایای مصرف انواع برنج شمال را در بخش وبلاگ وبسایت فروشگاه برنج گل بابا توضیح داده ایم. بهتر است با خواندن آن دانش خود را در این زمینه بالا ببرید.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵