نکات-خرید-برنج-نیم-دانه

نکات خرید برنج نیم دانه

برنج نیم دانه محصولی است که اکثر ایرانیان به میزان زیادی از آن تهیه کرده و برای پخت غذاهایی همچون کوفته یا شیر برنج از این نوع برنج استفاده می‌کنند. تفاوت برنج نیمدانه با انواع دیگر برنج‌ها که در هنگام خرید برنج ایرانی باید مد نظر داشته باشید؛ این است که اندازه‌ی دانه‌های برنج نیم دانه حدودا یک سوم دانه‌های یک نوع برنج سالم می‌باشد. در ادامه نکات خرید برنج نیم دانه را برایتان بازگو می‌کنیم.

تفاوت-برنج-نیم-دانه-با-انواع-برنج

تفاوت برنج نیم دانه با انواع برنج

مصرف برنج در سراسر جهان بسیار زیاد است و محبوب‌ترین غذاها در کشورهای مختلف جهان، با استفاده از برنج آماده می‌شوند. به همین علت اکثر مردم به خصوص ایرانیان در طول سال میزان زیادی برنج مصرف می‌کنند؛ و شناخت آن‌ها نسبت به انواع برنج‌ها به خصوص برنج ایرانی موجود در بازار زیاد است.

به عبارت دیگر مصرف انواع برنج‌ها به ویژه برنج شمال در ایران بسیار زیاد است. هر خانواده‌ی ایرانی ممکن است چندین نوع مختلف برنج را در خانه‌ی خود داشته باشند. آن‌ها بر اساس ویژگی‌های مختلف همچون کیفیت، عطر و طعم و یا قیمت محصول مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

برنج نیمه دانه محصولی است که اکثر مردم به مقدار زیادی از آن تهیه کرده و برای پخت غذاهای مختلف از این نوع برنج استفاده می‌کنند. تفاوت برنج نیم دانه با انواع دیگر برنج‌ها در اندازه این برنج می‌باشد.

در هنگام خرید برنج شمال باید مد نظر داشته باشید که چه نوع از این برنج برایتان بهتر است؛ بیشتر مردم از نیم دانه طارم هاشمی و نیم دانه طارم محلی استفاده می‌کنند.

البته قیمت برنج نیم دانه نیز در مقایسه با دانه کامل این محصول پایین‌تر است. برای خرید برنج نیم دانه می‌توانید از کارشناسان فروش برنج شمال فروشگاه برنج گل‌بابا راهنمایی‌های لازم را کسب کنید.

در حقیقت برنج‌های نیم دانه همان برنج معمولی هستند منتهی دانه‌های این نوع برنج‌ها به دلایل مختلفی شکسته شده و به اندازه‌ای کوچکتر تبدیل شده‌اند. از این رو قیمت برنج آن‌ها به نسبت برنج‌های معمولی ارزان‌تر است.

پس می‌توان گفت که برنج‌های نیم دانه از نظر طعم یا عطر تفاوت چندانی با برنج سالم از همان نوع ندارند و تنها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. برای داشتن اطلاعاتی درباره برنج نیم دانه بخش وبلاگ این وبسایت را مشاهده بفرمائید.

چرا-برنج-نیم-دانه-بخریم؟

چرا برنج نیم دانه بخریم؟ (مزایا و نکات خرید برنج نیم دانه)

پیش‌تر نیز گفتیم که تفاوت اصلی برنج نیم دانه با برنج سالم تنها به اندازه‌ی دانه‌ها ربط پیدا می‌کند. برای مثال برنج طارم نیم دانه ویژگی‌هایی مشابه با برنج طارم سالم داشته و عطر و طعم هر دو برنج شبیه به هم می‌باشد و هر دو نوع برنج ارزش غذایی برابری دارند.

تنها تفاوتی که می‌توانید بین آن‌ها ببینید این است که دانه‌های برنج طارم هاشمی و یا برنج طارم محلی شکسته است. این علت به دلایلی همچون عدم مقاومت در برابر فشار ناشی از دستگاه‌های سفید کننده‌ی برنج و یا فشارهایی که در طول حمل و نقل و جابه‌جایی به آن‌ها وارد شده است می‌باشد.

از این رو این ارقام برنج دچار شکستگی شده و به قطعاتی کوچکتر تقسیم شده‌اند. شما با پخت و مقایسه‌ی هر دو نوع این برنج‌های طارم هاشمی و طارم محلی با نیم‌دانه آن‌ها، تفاوتی را در طعم عطر آن‌ها احساس نخواهید کرد.

بنابراین اگر به ظاهر برنج بعد از پخت اهمیت چندانی نمی‌دهید و قد کشیدن دانه‌های برنج برای شما مهم نیست؛ خرید برنج نیمدانه انتخاب خوبی برای شما می‌باشد. از این رو می‌توانید با هزینه‌ای کمتر یک برنج با کیفیت و خوش پخت همچون طارم که از ارقام گران قیمت برنج ایرانی می‌باشد را تهیه کنید.

شما می‌توانید برنج‌های نیم دانه را برای مصرف روزانه‌ی خود تهیه کنید و همچنین برای آماده کردن انواع دسرها و پیش غذاها همچون شعله زرد، شیر برنج و… برای پذیرایی از مهمانان خود نیز از این نوع برنج استفاده کنید.

قیمت-برنج-نیم-دانه-در-مقایسه-با-برنج-سالم

قیمت خرید برنج نیم دانه در مقایسه با برنج سالم

شما با پخت و مقایسه‌ی برنج نیم دانه و سالم، تفاوت چشمگیری در عطر و طعم آن‌ها احساس نخواهید کرد. بنابراین می‌توانید از مصرف انواع برنج‌های نیم دانه نیز به اندازه‌ی برنج‌های سالم و عادی لذت ببرید.

یکی از مزایای اصلی تهیه‌ی انواع برنج‌های نیم دانه‌ی ایرانی قیمت بسیار مناسب این نوع برنج‌ها می‌باشد. تفاوتی که بین اندازه‌ی دانه‌های برنج سالم و نیم دانه وجود دارد سبب شده تا قیمت برنج نیمدانه کمتر از برنج سالم باشد.

در واقع بسیاری از مردم تمایل دارند تا برنج‌هایی بلند مصرف کنند که بعد از پخت نیز به میزان قابل توجهی قد می‌کشند. پیشنهاد ما به شما خرید برنج طارم هاشمی و خرید برنج طارم محلی است. البته برنج کشت دوم طارم نیز از بهترین‌هاست. همانطوری که می‌دانید قیمت برنج شمال مخصوصا این ارقام شمالی بالا می‌باشد.

از آنجایی که برنج‌های نیم دانه از این ویژگی بی‌بهره هستند، لذا قیمت در نظر گرفته شده برای این نوع برنج‌ها پایین‌تر است. با توجه به قیمت پایین برنج‌های نیم دانه، می‌توانید این نوع برنج‌ها را برای مصرف روزانه‌ی خود تهیه کنید.

به این ترتیب می‌توانید یک برنج با کیفیت همچون برنج طارم هاشمی که قیمتی بالا دارد را به شکل نیم دانه تهیه کنید؛ سپس از همان عطر و طعم و خواص با پرداخت هزینه‌ای مناسب‌تر بهره ببرید و با یک تیر دو نشان بزنید.

برنج-نیم-دانه-را-از-کجا-بخریم؟

برنج نیم دانه را از کجا بخریم؟

برای تهیه‌ی انواع برنج‌های نیم دانه به مانند برنج‌های سالم باید به موارد مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت را تهیه کنید. لازم است در نظر داشته باشید که قیمت انواع برنج‌های نیم دانه کمتر از برنج‌های معمولی است و از خرید این نوع برنج با قیمت بالا خودداری کنید.

تهیه‌ی این نوع برنج به شکل خرید اینترنتی برنج نیز امکان پذیر است. شما می‌توانید فروشگاه آنلاین برنج گل بابا را برای تهیه‌ی انواع برنج‌‌های نیم دانه انتخاب کنید. شما می‌توانید فروشگاه برنج گل بابا را به عنوان یکی از مراکز معتبرترین مراکز فروش برنج نیم دانه انتخاب کنید.

در این فروشگاه برنج می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط این مرکز برای تهیه‌ی انواع برنج‌های ایرانی به صورت عمده نیز بهره ببرید. برای آگاهی از روش و شرایط خرید انواع برنج‌های ایرانی از وبسایت برنج گل بابا می‌توانید با کارشناسان فروش برنج ایرانی این فروشگاه تماس بگیرید.

نکات خرید برنج نیم دانه و تقریبا انواع برنج نیم دانه را در بخش وبلاگ توضیح کاملی دادیم. بنابراین برای خرید برنج حتما از فروشگاه‌های معتبر برنج خرید خود را انجام دهید. اگر رقم نیم دانه برایتان اندازه کوچکی دارد، از لاشه طارم هاشمی و لاشه طارم محلی نیز می‌توانید استفاده کنید.

بهترین ارقام برای خرید برنج نیم دانه:

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵