برنج-پرمحصول-شیرودی

برنج پرمحصول شیرودی

برنج شیرودی که در شهرهای شمال کشور تولید می‌شود، از جمله برنج‌های پر محصولی است که در بازار عرضه می‌شوند. روش تولید برنج پرمحصول شیرودی ترکیبی از روش تولید دو نوع دیگر از برنج‌های طارم هاشمی و خزر می‌باشد؛ در نتیجه برنج شیرودی از ویژگی‌های این دو نوع برخوردار است.

برنج-شیرودی-119

برنج شیرودی چه نوع برنجی است؟

در صورتی که تجربه خرید برنج را داشته باشید می‌دانید که انواع برنج‌هایی که در بازار عرضه می‌شوند در دو دسته قرار می‌گیرند؛ برنج‌های کم محصول یا پرمحصول. ارقام برنج کم محصول به مانند برنج طارم ارقام کیفی برنج هستند و قیمت برنج بیشتری دارند.

در واقع با توجه به میزان تولید هر نوع از این برنج‌ها، می‌توان آن‌ها را در این دو گروه کم محصول و پرمحصول قرار داد. برنج شیرودی که در شمال کشور تولید می‌شود، از جمله برنج‌های پر محصولی است که در بازار عرضه می‌شوند.

روش تولید برنج شیرودی از ترکیب روش تولید دو رقم دیگر از برنج‌های طارم هاشمی و خزر می‌باشد و در نتیجه برنج شیرودی از ویژگی‌های این دو نوع برخوردار است. در صورت تمایل به خرید مستقیم برنج پرمحصول شیرودی می‌توانید به شهرهای بابل، آمل و یا تنکابن سفر کنید.

در این صورت می‌توانید این محصول را به میزان دلخواه خود به شکل خرید عمده برنج و یا غیر تهیه نمایید. لازم به ذکر است که این نوع برنج به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین برنج‌های پرمحصول شناخته می‌شود.

از نظر کیفیت پخت و مزه می‌توان برنج پرمحصول شیرودی را در یک رده پایین‌تر از برنج‌های طارم هاشمی و طارم محلی قرار دارد. این ارقام به عنوان با کیفیت‌ترین ارقام برنج‌ ایرانی شناخته می‌شوند.

شما می‌توانید این برنج شمال را به شکل روزانه مصرف کنید. همچنین در مجالس برای پذیرایی از مهمانان خود نیز از این محصول استفاده کنید. کیفیت پخت برنج شیرودی به حدی است که می‌توان از این محصول برای پذیرایی در مجالس استفاده کرد.

خرید-برنج-شیرودی-119

نکات مهم برای خرید شیرودی

خرید برنج شیرودی به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین برنج‌های پر محصول ایرانی با مزایای بسیاری برای شما همراه می‌باشد. شما می‌توانید این نوع برنج را با نام برنج مجلسی نیز تهیه کنید. معرفی کامل برنج شیرودی را در قسمت وبلاگ برنج گل‌بابا گفته‌ایم.

در واقع برنج شیرودی به نسبت قیمتی که دارد بسیار با کیفیت و خوش پخت است. در نتیجه می‌توانید با استفاده از آن بهترین غذاها را برای پذیرایی از مهمانان خود آماده کنید. قیمت برنج شیرودی به نسبت میانگین قیمت برنج شمال که درجه یک هستند پایین‌تر است.

با این که عطر این برنج در مقایسه با برنج‌های عطری شمالی همچون برنج طارم محلی یا برنج طارم هاشمی چندان زیاد نیست؛ اما طعم بسیار خوب این برنج باعث می‌شود تا از عطر متوسط آن چشم پوشی کنیم.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید برنج پرمحصول شیرودی باید مد نظر داشته باشید، شباهت زیاد بین این برنج با برنج طارم هاشمی می‌باشد. لذا بهتر است که در هنگام خرید برنج ایرانی شیرودی از ویژگی‌های این برنج کاملا آگاهی داشته باشید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرید.

چرا که ممکن است برنج شیرودی را به عنوان برنج طارم هاشمی با قیمتی بالاتر به شما بفروشند؛ و در نتیجه امکان سوء استفاده از اعتماد شما وجود خواهد داشت. همیشه هنگام خرید، قیمت برنج ایرانی را با کیفیت آن بسنجید و سپس اقدام به خرید برنج کنید.

دانه‌های این برنج پرمحصول بعد از پخت به حد مناسبی ری خواهند کرد؛ در نتیجه اگر قد کشیدن دانه‌های برنج بعد از پخت برای شما مهم است، خرید برنج شمال شیرودی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما می‌باشد.

قیمت-برنج-شیرودی-119

برنج شیرودی، برنجی با کیفیت اما ارزان

موضوعی که وجود دارد این است که اکثر مردم، چه در ایران و چه در کشورهای دیگر، انواع برنج‌های شمالی را به عنوان با کیفیت‌ترین برنج‌های تولید شده در سراسر جهان می‌شناسند.

این ویژگی سبب شده تا انواع مختلف برنج‌های شمالی با قیمتی بالا در بازار عرضه شوند؛ که با توجه به کیفیت پخت بسیار عالی این برنج‌ها، تعیین قیمت برنج بالا برای آن‌ها منطقی است.

در صورتی که به مصرف برنج شمالی تمایل دارید و مناسب بودن قیمت خرید محصول نیز برای شما مهم است، برنج شیرودی از جمله برنج‌های با کیفیتی است که می‌توانید تهیه کنید. در واقع قیمت ارزان برنج از ویژگی برنج شیرودی برشمرده می‌شود.

قیمت فروش برنج شیرودی بسیار مناسب بوده و می‌توان از این نوع برنج به عنوان یک برنج شمالی ارزان قیمت یاد کرد. با این که نمی‌توان کیفیت این برنج را با برنج‌هایی همچون طارم محلی و یا طارم هاشمی مقایسه کرد. اما می‌توان گفت که با استفاده از این نوع برنج پرمحصول نیز می‌توان غذاهایی بسیار خوش طعم و با کیفیت آماده کرد.

در واقع کیفیت پخت برنج شیرودی در مقایسه با اکثر برنج‌های خارجی که در بازار وجود دارند بالاتر است. پس می‌توان گفت که قیمت بسیار مناسب این نوع برنج، از مزایای مهم خرید آن می‌باشد.

فروش-برنج-شیرودی-119

مزایای فروش برنج شیرودی

برنج یکی از محصولات کشاورزی بسیار محبوب و پرمصرف در ایران است. انواع مختلف برنج‌ها به خصوص در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و اکثر ایرانیان علاقه‌ی زیادی به غذاهایی دارند که با استفاده از برنج آماده می‌شوند.

به همین علت فعالیت در زمینه‌ی خرید و فروش برنج می‌تواند سود بسیار زیادی را برای افراد به همراه آورد. با این حال در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه خرید و فروش برنج شمال هستید؛ لازم است بدانید که چه محصولاتی باید عرضه کنید، چه محصولاتی فروش بیشتری دارند و به اصطلاح مشتری پسند هستند. برنج قهوه ای طارم و شیرودی یکی از محصولات پرفروش می‌باشد.

میزان فروش برنج شیرودی از آنجایی که قیمت این نوع برنج بسیار مناسب بوده است؛ و در عین حال کیفیتی بالا دارد در مقابل اکثر برنج‌های پر محصول بیشتر است. در واقع این برنج یک برنج پرمحصول بسیار محبوب است. در نتیجه با خرید عمده‌ی برنج شیرودی از یک فروشگاه معتبر و عرضه‌ی آن در فروشگاه خود، تجارتی پرسود خواهید داشت.

فروشگاه برنج گل‌بابا محصولات درجه یک برنج شمال اعم از پرمحصول و کم محصول را با بهترین قیمت به شما خریداران عرضه می‌کند. شما می‌توانید به صورت مستقیم از کشاورزان برنج استان مازندران خرید خود را انجام دهید.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵