آشنایی-با-برنج-شمال

آشنایی با برنج شمال

کیفیت بالا از اصلی‌ترین ویژگی‌های انواع برنج شمال می‌باشد؛ به نحوی که افراد در هر گوشه از ایران و جهان فرصت را برای خرید انواع برنج شمال از دست نمی‌دهند. در ادامه مقاله لزومه آشنایی با برنج شمال برای خرید برنج شمال را خواهیم گفت و با هم به شناخت انواع بهترین برنج شمالی و ویژگی‌های این محصول خارق العاده می‌پردازیم.

این برنج‌ها به علت کیفیت بسیار عالی که دارند، معمولا با قیمتی بالا نیز به فروش می‌رسند. با این که قیمت برنج شمال تقریبا بالاتر از سایر ارقام برنج ایرانی است اما میزان فروش برنج شمال کم نشده است و روز به روز در حال افزایش است.

معرفی-برنج-شمال

بهترین نوع برنج

مطمئنا می‌دانید که شمال کشور ایران، مرکز اصلی کشت بهترین نوع برنج نه تنها در خود ایران بلکه در تمام جهان می‌باشد. انواع برنج ایرانی و به خصوص برنج شمال به عنوان خوش طعم و خوش عطرترین نوع برنج شناخته می‌شوند، می‌توانند لذت شما از خوردن غذاهای محبوب خود را دو چندان کنند. لذا خرید برنج ایرانی را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه مقاله نحوه آشنایی با برنج شمال را خواهیم گفت و با هم به شناخت انواع بهترین برنج شمالی و ویژگی‌های این محصول خارق العاده می‌پردازیم.

درباره انواع برنج شمال چه می‌دانید؟

• برنج دم سیاه:

برنج طارم یا برنج دم سیاه شمال، از جمله محبوب‌ترین نوع برنج‌های ایرانی است که به طور قطع هر فرد با چشیدن طعم بسیار خوش این برنج، شیفته‌ی آن خواهد شد. دلیل نامگذاری این محصول به عنوان برنجی بسیار محبوب از انواع برنج شمال، داشتن ریشکی با دم سیاه می‌باشد. برنج دمسیاه دانه‌هایی قد کشیده و ظاهری عالی دارد و پس از پخت، دانه‌های این برنج از حد عادی آن بسیار بلندتر خواهند شد.

دانه‌های بلند، طعم بسیار عالی و عطر خوش این برنج باعث شده تا بسیاری از رستوران‌ها در سراسر کشور از آن به عنوان اصلی‌ترین محصول جهت پخت و پز بسیاری از غذاهای خوش طعم و لذیذ استفاده کنند. برنج دم سیاه دانه‌هایی به رنگ سفید متمایل به کرم دارند. خرید برنج دم سیاه بهترین انتخاب برای پذیرایی از مهمان‌ها در یک جشن بزرگ خواهند بود. در کنار این ویژگی‌ها، پخت سریع برنج دم سیاه علت دیگری است که این برنج را به محبوب‌ترین نوع برنج در بین افراد تبدیل می‌سازد.

• برنج قهوه‌ای:

از انواع برنج شمال ایرانی که علاوه بر طعم بسیار عالی خود خواص بسیار زیادی را نیز به همراه دارد، برنج قهوه‌ای است؛ مزایای بسیار زیاد این برنج باعث شده تا تعداد طرفداران و مصرف کنندگان آن، همواره در حال بیشتر شدن باشد و در واقع این برنج را به پایه ثابت سفره بسیاری از ایرانیان تبدیل ساخته است. برنج قهوه‌ای یا سبوس دار اکثر مواد و ترکیباتی که برای سیستم بدن شما مفید و مغذی بوده و می‌تواند به افزایش ایمنی بدن شما کمک کنند را دارا می‌باشد.

تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن، آهن، فیبر، فسفر و بسیاری از مواد و آنزیم‌های مغذی برای بدن، از جمله ویژگی‌هایی است که در واقع عامل اصلی تبدیل شدن این برنج به یکی از برنج‌های محبوب ایرانی می‌باشد. نکته مهم درباره خرید برنج قهوه‌ای این است که به دلیل نیاز به فرآوری پایین، این نوع برنج به نسبت انواع برنج شمال که به علت طعم و کیفیت بسیار عالی خود معمولا با قیمتی بالا به فروش می‌رسند، قیمت خرید مناسب‌تری دارند.

برنج-شمال-با-کیفیت

بهترین و با کیفیت‌ترین برنج شمال

کیفیت بالا از اصلی‌ترین ویژگی‌های انواع برنج شمال می‌باشد؛ به نحوی که افراد در هر گوشه از ایران و جهان فرصت را برای خرید انواع برنج شمال از دست نمی‌دهند. این برنج‌ها به علت کیفیت بسیار عالی که دارند، معمولا با قیمتی بالا نیز به فروش می‌رسند، اما این قیمت بالا مانعی برای فروش زیاد این برنج‌ها به وجود نمی‌آورد و همچنان انواع برنج شما به عنوان محبوب و پرفروش‌ترین برنج‌ها در ایران و جهان شناخته می‌شود. اما ممکن است سوال کنید که بهترین نوع برنج شمال کدام برنج است؟ در کل نمی‌توان یک نوع خاص را به عنوان بهترین برنج معرفی کرد، چرا که هر نوع خاص از انواع برنج شمال ممکن است برای افرادی مختلف طعمی متفاوت داشته باشند.

اما اگر بخواهیم نوعی از برنج شمال که در نظر اکثر افراد به عنوان بهترین برنج شمالی که برای خرید برنج شناخته می‌شود را معرفی کنیم، باید از خرید برنج طارم هاشمی و خرید برنج طارم محلی شمال یاد کنیم. این برنج از جمله خوشپخت‌ترین برنج‌های شمالی است که با توجه به نام تولید کننده اصلی خود یعنی یوسف هاشمی، به نام برنج هاشمی شناخته می‌شود. این برنج دانه‌هایی بسیار زیبا و قد کشیده دارد که پس از پخت، به سفره شما زینت می‌دهد. برنج هاشمی به عنوان یکی از بهترین انواع برنج شمال، در نقاط مختلف شمال کشور همچون استان‌های گیلان، مازندران و گلستان که مرکز اصلی کشت و تولید خوش طعم‌ترین برنج‌ها می‌باشند کشت می‌شود. برنج هاشمی به دلیل عطر و طعم بسیار عالی خود در ایران شناخته می‌شود.

انواع-بهترین-برنج-شمال

چرا باید برنج شمالی بخریم؟

چشیدن یک طعم خوش تجربه‌ای لذت بخش برای تمام افراد است. مطمئنا خواسته همه ما این است که پس از گذشت یک روز پرمشغله، با خوردن یک غذای لذیذ و خوش طعم خستگی خود را از تن به در کنیم. با خرید انواع برنج شمال و پخت غذاهای لذیذ و فوق العاده معطر و مفید با استفاده از این برنج‌ها، هر غذایی برای شما بسیار لذیذ و خوش طعم خواهد بود و می‌توانید از خوردن غذاهای مختلف با عطر و طعم خارق العاده، نهایت لذت را ببرید.

مهم‌ترین ویژگی انواع برنج شمال که آن‌ها را برنجی بسیار پرفروش در ایران تبدیل کرده است، پخت سریع و آسان این برنج‌ها می‌باشد؛ به نحوی که شما در زمانی کوتاه می‌توانید یک غذای بسیار خوش طعم را که پخت آن ممکن است زمان‌بر بوده و به طول بی‌انجامد آماده کرده و از طعم عالی این غذا نهایت لذت را ببرید.

آشنایی با برنج شمال لازمه خرید برنج با کیفیت شمال می باشد. جهت اطلاع ار قیمت برنج ایرانی و قیمت برنج شمال با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی برنج گل بابا همراه باشید.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵