میزان-فروش-برنج-شمال

میزان فروش برنج شمال

برنج شمال ایران تمامی ارزش غذایی برنج در انواع مختلف برنج‌های خارجی را با هم دارا می‌باشد؛ در واقع در بین انواع مختلف برای خرید برنج‌ ایرانی، محبوبیت برنج شمالی بسیار بالا بوده و خیلی از مردم کشور به هنگام خرید این نوع برنج، روی مقادیر بسیار زیاد آن دست می‌گذارند و تمایل دارند تا بیشتر زمان سال را از این برنج خوش طعم و با کیفیت تغذیه کنند. بنابراین میزان فروش برنج شمال در اقصی نقاط کشور نسبت به سایر ارقام بالاتر است.

فروش-برنج-شمال-خوش-طعم

برنج شمالی، خوش طعم و با کیفیت

هنگامی که برای خرید برنج اقدام می‌کنید با ورود به یک فروشگاه بزرگ با انواع گوناگونی از برنج‌ها که هر یک دارای ویژگی‌هایی خاص و طعمی به خصوص می‌باشند مواجه خواهید شد و در این بین ممکن است تصمیم گیری برای خرید یک محصول مشخص برای شما سخت باشد. بسیاری از افراد تهیه برنج‌های خارجی همچون برنج پاکستانی یا هندی را ترجیح می‌دهند و گمان دارند که برنج ایرانی نیز مانند تمامی محصولات تولید شده در ایران، کیفیت لازم را نداشته و به مانند برنج‌های تولیدی کشورهای خارجی نیست.

اما باید گفت که برنج شمالی ایران تمامی ارزش غذایی انواع مختلف برنج‌های خارجی را با هم دارا می‌باشد؛ کیفیت برنج شمال بسیار بالا است و از این رو فروش برنج شمال در کشور با تقاضای زیادی رو به رو است. در واقع در بین انواع مختلفی از برنج‌های ایرانی، محبوبیت برنج شمال بسیار بالا بوده و خیلی از مردم کشور به هنگام خرید این نوع برنج، روی مقادیر بسیار زیاد آن دست می‌گذارند و تمایل دارند تا بیشتر زمان سال را از این برنج خوش طعم و با کیفیت تغذیه کنند.

مسئله قیمت برنج

موردی که باید بدانید این است که کیفیت در این مورد نیز، از عوامل بسیار مهم تعیین کننده قیمت محصول می‌باشد. به عبارت دیگر در صورتی که قیمت بالای برنج برای شما مسئله مهمی نیست و تنها به کیفیت بالای برنج اهمیت می‌دهید و به دنبال برنج ارزان نیستید، برنج شمال می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. قیمت برنج شمال در مقایسه با سایر برنج های ایرانی بالاتر است.

باید گفت که قیمت بالای برنج‌های شمالی، استقبال مردم کشور از این نوع برنج را کم نکرده است و بسیاری خرید عمده برنج انجام می دهند و همچنان می‌توان به محبوبیت این برنج خوش طعم در بین مردم ایران و حتی جهان باور داشت؛ چنان که بسیاری از توریست‌ها و گردشگران خارجی به هنگام ورود به ایران، تجربه چشیدن طعم برنج‌های شمالی کشور را بسیار لذت بخش می‌دانند. در بین بعضی از آن ها خرید برنج شمال نیز رایج شده است.

خوشمزه-ترین-برنج-شمال

بهترین برنج شمال در کدام شهر کشت می‌شود؟

برنج شمال در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر یک بسیار خوش طعم بوده و ویژگی‌هایی عالی دارند و در واقع تمام انتظارات از برنج‌های ایرانی را برآورد می‌سازند. اصلی‌ترین سوال برای بعضی افراد این است که بهترین برنج شمالی توسط در کدام شهر کشور کشت می‌شود؟ استان‌های شمالی گیلان، گلستان و مازندران، اصلی‌ترین استان‌هایی هستند که کشت حجم بسیاری از بهترین برنج‌های ایرانی در آن‌ها صورت می‌گیرد.

با وجودی که بسیاری از مردم به هنگام خرید برنج ایرانی می‌دانند که بهترین نوع برنج تولید شده در کشور برنج شمال است، باز هم این سوال برای آن‌ها وجود دارد که برنج تولیدی در کدام یک از استان‌های شمالی بهترین کیفیت و طعم را دارد؟ در کل باید بدانید که بین برنج‌های شمالی تفاوت آنچنانی و خاصی وجود ندارد و انواع مختلف این برنج‌ها در ویژگی‌های مهمی همچون طعم و کیفیت شباهت‌های بسیاری به هم دارند. در واقع بسیاری از مردم به دنبال انواع برنج ایرانی به علت کیفیت و قیمت آن هستند.

برنج های مرغوب شمال

برنج شمال علاوه بر طعم بسیار خوشی که دارد، عطری بسیار عالی دارد و در واقع این ویژگی میزان محبوبیت این برنج را بیشتر ساخته است. برنج‎های تولید شده در شمال کشور از جمله برنج‌های بسیار خوش پخت ایرانی است و می‌تواند بهترین برنج جهت پخت غذا برای مهمانان یک مهمانی بزرگ باشد؛ نمونه بارز این برنج ها برنج طارم، برنج دم سیاه، برنج عطری و انواع برنج کشت دوم می باشند.

این برنج ها بعد از پخت کاملا قد می‌کشد و ظاهری بسیار زیبا به خود می‌گیرد و به مانند برنج‌های هندی، به طور کامل له و نرم نخواهد شد. از انواع مختلفی که طرفداران زیادی جهت خرید دارند و برنج‎های تولید شده در شمال کشور  می باشند می‌توان به خرید برنج‌ دمسیاه، خرید برنج طارم محلی، خرید برنج طارم هاشمی، خرید برنج کشت دوم، راتون طارم هاشمی، راتون طارم محلی، برنج کشت دوم بینام، برنج کشت دوم طارم ، برنج قهوه ای طارم و همچنین برنج زرددم اشاره کرد.

این ارقام برنج در واقع به جز بهترین بودن به عنوان یک برنج شمالی، از جمله بهترین و محبوب‌ترین برنج‌های ایرانی به شمار می‌روند. در کل باید گفت در صورتی که به خرید بهترین برنج شمال تمایل دارید، تنها راه حل برای شما استفاده از انواع مختلف این برنج‌ها برای پی بردن به کیفیت آن‌ها می‌باشد؛ زیرا همانطور که گفته شد، برنج‌های شمال شباهت بسیاری با هم دارند.

دلایل-اصلی-فروش-بالای-برنج-شمال

دلایل اصلی فروش بالای برنج شمال

در ابتدا اشاره کردیم که کیفیت بسیار بالای برنج‎های تولید شده در شمال کشور باعث شده تا این نوع برنج به نسبت سایر برنج‌های ایرانی قیمتی بالاتر داشته باشد. با این وجود و با در نظر گرفتن زیاد بودن قیمت خرید برنج شمال، استقبال از این نوع برنج و محبوبیت آن در بین مردم بسیار زیاد است. طعم بسیار عالی و عطر خوش این برنج باعث شده تا مردم در سراسر ایران و جهان از چشیدن غذاهای تهیه شده با استفاده از این نوع برنج با کیفیت ایرانی، لذت ببرند.

کیفیت برنج شمال

با توجه به این موضوع می‌توان به عامل اصلی که باعث افزایش فروش این نوع برنج می‌شود پی برد. در واقع عطر و طعم بسیار عالی برنج، پخت بسیار خوب آن و قد کشیدن آن پس از پخت به بهترین شکل، کیفیت عالی و ظاهر عامه پسند این نوع برنج‌های ایرانی، همه و همه از دلایل مهمی هستند که باعث افزایش میزان فروش این برنج‌ها می‌شوند.

برای مثال اگر با استفاده از نوع خاصی از برنج کشت شمال یک غذای خاص را بپزید، پس گذشت زمانی طولانی از پخت، برنج شما همچنان عطر و طعم بسیار عالی و لذت بخش خود را حفظ خواهد کرد؛ لذا می‌توان گفت که با وجود قیمت بالای برنج‌های تولید شده در شمال کشور، این نوع برنج به شما کمک می‌کند تا در مصرف برنج برای وعده‌های غذایی متعدد صرفه جویی کنید.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵