معرفی-کامل-برنج-بینام

معرفی کامل برنج بینام

اغلب برنج‌های پرمحصول همچون برنج بینام، عطری در حد متوسط دارند. این برنج دانه‌هایی شفاف دارد که ظاهر آن‌ها تقریبا گرد است. مورد مهم دیگر درباره این برنج کیفیت پخت مناسب آن است، به نحوی که طعم این برنج پس از پخت آن تا مدت‌ها باقی مانده و شما همچنان می‌توانید از این طعم لذت ببرید. در این مقاله به معرفی کامل برنج بینام خواهیم پرداخت.

برنج-بینام-16
شناخت و معرفی کامل برنج بینام

از جمله ارقام پر محصول که باید معرفی کنیم، برنج بهنام یا به زبان محلی بینام می‌باشد که نوعی برنج ایرانی بوده که از ایجاد تغییرات ژنتیکی در تولید و ساختار برنج‌های ایرانی به وجود آمده و در مرحله‌ی تولید گسترده قرار گرفته است.

مورد اول درباره این نوع برنج پرمحصول این است که اگر قصد خرید برنج قد کشیده را دارید، بهتر است بینام را انتخاب کنید؛ دانه‌های این برنج به نسبت سایر ارقام جهت خرید برنج‌ ایرانی محلی و محصولات پرمحصول دیگر قامتی کوتاه‌تر دارند، اما بعد از پخت به حد قابل توجهی ری کرده و قد می‌کشند.

شما می‌توانید از این برنج در مهمانی‌های بزرگ و جشن‌های مهم خانوادگی استفاده کنید و بهترین پذیرایی را از مهمانان خود داشته باشید. از ویژگی‌های دیگری که لازم است تحت بررسی قرار گیرد، عطر و طعم این برنج است؛ مطمئنا افرادی که به دنبال برنج‌های خوش عطر هستند، بهتر است به سراغ برنج‌های محلی بروند.

اغلب برنج‌های پرمحصول همچون برنج بینام، عطری در حد متوسط دارند. این برنج دانه‌هایی شفاف دارد که ظاهر آن‌ها تقریبا گرد است. مورد مهم دیگر درباره این برنج کیفیت پخت مناسب آن است، به نحوی که طعم این برنج پس از پخت آن تا مدت‌ها باقی مانده و شما همچنان می‌توانید از این طعم لذت ببرید.

خرید-برنج-بینام-17

در هنگام خرید برنج بینام باید به چه ویژگی‌هایی توجه داشت؟

مطمئنا ذائقه هر یک از افراد با دیگران متفاوت است؛ هر غذایی ممکن است از نظر بعضی افراد خوش طعم به نظر برسد و از نظر دیگری نه. از آنجایی که برنج اصلی‌ترین وعده غذایی بسیاری از ما ایرانیان است، بنابراین در حین خرید باید یک سری ویژگی‌ها را مد نظر قرار دهیم و محصول مورد نظر خود را با توجه به این ویژگی‌ها تهیه کنیم.

از جمله ویژگی‌هایی که در زمان خرید برنج باید مد نظر قرار گیرند می‌توان به قیمت برنج، کیفیت پخت برنج، طعم و عطر آن و همچنین میزان قد کشیدن دانه‌های برنج پس از پخت اشاره کرد.

خرید برنج بینام انتخابی بهتر از بسیاری از برنج‌های خارجی می‌باشد؛ با خرید برنج شمال بینام به جای برنج‌های خارجی بی‌کیفیت می‌توانید محصولی بسیار بهتر را با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنید. برنج بینام کیفیت پخت خوبی دارد و بعد از پخت برای مدت زمانی طولانی این کیفیت و طعم خوب را حفظ خواهد کرد.

عطر و بوی این برنج در مقایسه با برنج‌ عطری محلی پایین‌تر است، اما طعمی نسبتا خوب و لذیذ دارد که این خود یک ویژگی قابل توجه برای این برنج است. در آخر باید گفت که قیمت بسیار عالی و مناسب این برنج به نسبت بسیاری از برنج‌های محلی، از دلایل اصلی بالا بودن میزان فروش برنج بینام است. برای خرید ارقام پرمحصول ما انواع ارقام را در بخش وبلاگ سایت توضیح دادیم. یکی از این ارقام شیرودی میباشد که ما در بخش وبلاگ معرفی کامل برنج شیرودی جهت خرید را بازگو کردیم.

بررسی-حدود-قیمت-برنج-بینام

بررسی حدود قیمت برنج بینام

به طور کلی می‌توان برنج بینام را از لحاظ ویژگی‌های کیفی، عطر و طعم و کیفیت پخت در رده متوسط قرار داد. این برنج از جمله فراورده‌ها و اقلام پرمحصول ایرانی بوده و به نسبت زیادی در بازار عرضه می‌شود.

از این رو قیمت برنج بینام در مقایسه با برنج‌های محلی و برنج‌های تولید شده در شمال کشور بسیار پایین‌تر است که همین امر در کنار کیفیت به نسبت مناسب این برنج، میزان فروش این برنج را افزایش داده است.

قیمتی که توسط بسیاری از مراکز فروش برنج برای برنج بینام تعیین می‌شود کاملا متفاوت است، به همین علت بهتر است فروشگاهی معتبر را برای تهیه این برنج انتخاب کنید که محصول اصلی را با قیمتی مناسب عرضه نماید.

باید اشاره کنیم که برنج بینام تولید شده در استان مازندران به نسبت انواع دیگر این برنج متقاضیان بیشتری دارد و به میزان بیشتری به فروش می‌رسد؛ دلیل اصلی میزان زیاد تقاضاها برای خرید این برنج، شرایط محیطی بسیار خوب استان مازندران برای کشت و تولید این برنج پرمحصول می‌باشد. علت دیگر قیمت برنج ایرانی می باشد.

به همین دلیل و با در نظر داشتن کیفیت بیشتر برنج تولید شده در مازندران به نسبت سایر نقاط ایران، قیمت برنج بینامی که در این استان تولید و عرضه می‌شود از قیمت برنج شمال تعیین شده برای انواع دیگر بینام که در سایر نقاط ایران تولید و عرضه می‌‌شوند بیشتر است.

فروش-برنج-بینام-18

اهمیت خرید برنج بینام از فروشندگان معتبر

انتخاب فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده برنج بینام، بهترین کاری است که می‌توانید برای تهیه و خرید این نوع برنج انجام دهید. در واقع اهمیت انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید این نوع برنج پرمحصول بسیار زیاد است. چرا که انواع مختلفی از این برنج در بازار وجود دارند و با دانستن ویژگی برنج بینام اطلاعات خوبی درباره کیفیت و قیمت مختلف پیدا میکنید.

در نتیجه انتخاب محصولی خوب با قیمتی مناسب برای شما سخت خواهد شد. لذا با توجه به تعیین قیمت‌های مختلف توسط فروشندگان مختلف برای فروش برنج بینام، انتخاب مراکز فروش معتبر می‌تواند شرایط را جهت خریدی مطمئن‌تر برای شما فراهم آورد. مرکز فروش و فروشگاه معتبر برنج گل بابا انواع ارقام درجه یک برنج شمال را برای فروش آماده کرده است.

با خرید عمده برنج از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید از به روزترین قیمت تعیین شده برای فروش انواع برنج بینام تولید شده در سطح کشور آگاهی پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را با شرایطی مناسب و قیمتی به صرفه‌تر از سایر فروشگاه‌ها تهیه کنید. ما در این مقاله به معرفی کامل برنج بینام پرداختیم، لذا برای خرید برنج بینام میتوانید به فروشگاه معتبر خرید برنج گل بابا سر بزنید تا از این محصول درجه یک خریداری کنید.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵