خرید-و-قیمت-برنج-ایرانی

خرید و قیمت انواع برنج ایرانی

در بین انواع برنج ایرانی بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین برنج ایرانی هستند تا آن را خریداری کنند. شما در بین انواع بهترین برنج ایرانی زمانی که با ویژگی های برنج آشنایی بیشتری داشته باشید می توانید بهترین نمونه آن را برای سفره خود خریداری کنید. برای آگاهی و برای خرید و قیمت انواع برنج ایرانی لازم است تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشیم. هر یک از برنج ها طعم و بوی متفاوتی دارند و شما باید به خوبی زمان خرید برنج ایرانی در مورد ویژگی های کیفیتی آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید. شما برای خرید برنج ایرانی باید به خوبی ویژگی های ظاهری و بوی و طعم آن را در نظر داشته باشید تا خرید برنج درجه یک را انجام دهید.

خرید انواع برنج ایرانی

اینکه شما بتوانید بین انواع برنج ایرانی بهترین نوع آن را خریداری کنید بستگی به خاصیت های برنج دارد و باید به خوبی این مسئله مهم را در نظر داشته باشید. هر یک از انواع برنج ها طعم، عطر، بو، بافت و خاصیت منحصر به فردی از خود نشان می دهند و شما باید به خوبی در مورد بهترین برنج ایرانی برای خرید اطلاعات داشته باشید. برخی از ویژگی ها و مشخصاتی که انواع برنج های ایرانی را مشخص می کند و به شما کمک می نماید تا بهترین نوع آنها را خریداری کنید در ادامه معرفی می کنیم.

انواع-برنج-ایرانی

برخی از مهمترین مواردی که مشخص کننده نشانه های انواع برنج ایرانی می باشد و شما باید زمان خرید برنج ایرانی آنها را در نظر داشته باشید عبارت است از :

1. بر اساس طول و شکل :

برخی از برنج ها دانه بلند هستند که طول آنها از 3 تا 4 برابر عرض دانه ها می باشد. برخی از آنها دانه های متوسطی دارند که در مقایسه با دانه ها بلند قد آنها کوتاه تر می باشد. برنج های دانه کوتاه هم طول کوتاهی دارند و برخلاف دو مورد دیگر که بیان نمودیم بافت آنها چسبندگی زیادی از خود نشان می دهد. شما اگر می خواهید بهترین برنج ایرانی را خریداری کنید باید انه بلند را انتخاب نمایید. آنها طعم و بوی بی نظیری دارند و شما از کیفیت آنها لذت می برید.

2. بر اساس بافت :

نشاسته یکی از مهمترین و اصلی ترین نشانه هایی می باشد که بافت بهترین برنج ایرانی را نشان می دهد. بافت انواع برنج ایرانی با یکدیگر متفاوت است و علت اصلی این اختلاف میزان نشاسته موجود در هر یک از انواع برنج ها می باشد. آن دسته از برنج های ایرانی که نشاسته بیشتری دارند دارای کیفیت بهتری هستند. برخی از برنج ها هستند که آنها را به عنوان برنج گرد و چسبنده می شناسند و در بیشتر غذاهای آسیایی از آنها استفاده می کنند. برخی از برنج ها هم بافت نیم پز دارند که آنها را پیش از آسیاب کردن با استفاده از فرایند بخار پز، طبخ می نمایند دانه ای با استفاده از این روش تولید می شود که زمان پخت تازه و سبک است.

3. بر اساس رنگ :

هر یک از انواع برنج ایرانی بعد از برداشت به طور طبیعی پوسته ای بر روی خودش دارد که برنج قهوه ای می باشد. اما به محض اینکه آن را برداشت می نمایید در کارخانه این پوسته برداشته می شود و رنگ آن سفید می گردد. خواص برنج قهوه ای را در مقاله ای در قسمت وبلاگ سایت بیان کردیم. سبوس برنج نشان دهنده کیفیت رنگ هر یک از برنج ها می باشد که شما باید به خوبی این مسئله مهم را در مورد رنگ برنج در نظر داشته باشید. برنج ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها قهوه ای، ممنوعه، سفید، وحشی و … می باشد. شما می توانید با آگاهی در مورد ویژگی های هر یک از آنها یکی را خریداری کنید و طبخ نمایید.

انواع-بهترین-برنج-ایرانی-2

4. بر اساس گروه بندی :

شما باید به خوبی بدانید که انواع برنج ایرانی به طور کلی چهار دسته می باشد. هر یک از این چهار دسته ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند که هر یک از آنها هم باید بدانید دسته بندی های متنوعی دارند. بنابراین باید بدانید هر یک از آنها بر اساس گروهی که دارند تقسیم بندی های دیگری را هم شامل می شوند. برنج طارم، صدری، گرد و پرمحصول از جمله اصلی ترین دسته بندی های برنج ایرانی می باشد. شما زمان خرید هر یک از انواع این برنج ها باید به خوبی دسته بندی های دیگر آنها را هم در نظر داشته باشید و به آنها توجه کنید تا بتوانید بهترین برنج را خریداری کنید. شما باید به خوبی زمان خرید برنج ایرانی در مورد نوع و کیفیت آنها اطلاعات لازم را داشته باشید و سپس آنها را خریداری کنید.

5. بر اساس قیمت :

برنج دم سیاه یکی از گران ترین برنج های ایرانی به شمار می رود که شما می توانید آن را با قیمت عمده برنج از عمده فروشان و فروشگاه های معتبر خریداری کنید. هر یک از برنج ها بر اساس کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند. بنابراین زمان خریداری هر یک از برنج ها باید به خوبی قیمت آنها را مورد بررسی قرار دهید و از روی قیمتی که دارند کیفیت و بافت آنها را به خوبی حدس بزنید.

برای اطلاع از خرید و قیمت انواع برنج ایرانی با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی خرید برنج گل بابا در تماس باشید تا قیمت به روز محصولات را به آگاهی شما برسانیم.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵