ویژگی-برنج-ندا

ویژگی برنج ندا

یکی از برنج های پرمحصول که کشاورزان بخش عمده ای از محصولات مربوط به تولید برنج خود را به کشت این برنج اختصاص می دهند برنج ندا است. در واقع بهتر است بدانید به دلیل رشد جمعیت و کمبود منابع انرژی کشاورزان تلاش می کنند محصولاتی را تولید کنند که در برابر آفات مقاومت خوبی از خودشان نشان دهند. از ویژگی برنج ندا نیز می توانیم این مورد را نام ببریم.

خرید برنج مناسب

برنج ندا جزو دسته برنج های پر محصول قرار می گیرد. قیمت برنج ندا نسبت به سایر ارقام هم رده خود پایین تر است و خریداری آن برای بسیاری از ارگان ها و سازمان ها مناسب است و صرفه اقتصادی دارد. خرید برنج ندا از اولویت های آنان نیست، اما می تواند سود بیشتری برایشان فراهم کند. این برنج در برابر شرایط آب و هوایی متنوع می تواند مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد و همچنین در برابر آفات و حشرات هم مقاوم است. شما می توانید برای خرید برنج ندا به نمایندگی های فروش برنج ایرانی مراجعه کنید و برنج را در حجم بالا با بهترین قیمت خریداری نمایید.

برنج ندا

شما باید به خوبی بدانید که قیمت برنج ندا به دلیل تولید فراوانی که کشاورزان از آن دارند مناسب تر از دیگر برنج های ایرانی می باشد. برنج ندا را در هر یک هکتار که کاشت می نمایند، در شرایط مطلوب حدود هشت تن از آن دریافت می کنند. بنابراین شما باید بدانید از نظر اقتصادی این محصول برای کشاورزان به صرفه می باشد و می توانند سود خوبی از فروش آن به دست آورند. استان های مازندران و گیلان از جمله استان های اصلی هستند که این برنج را می کارند و برداشت می نمایند.

برنج-ندا-11

ویژگی های برنج ندا :

شما هر یک از انواع برنج ایرانی را که می خواهید خریداری کنید باید به خوبی در مورد ویژگی های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بتوانید بهترین برنج ایرانی را خریداری نمایید. هر یک از انواع برنج ایرانی دارای ویژگی ها و مشخصات متنوعی است و شما باید به خوبی این ویژگی ها را بشناسید و سپس برنج را تهیه نمایید. برخی از اصلی ترین ویژگی هایی که برنج ندا دارد و شما زمان خرید برنج باید به خوبی در مورد آنها آگاهی داشته باشید عبارت است از :

ویژگی ها:

1. یکی از اصلی ترین ویژگی های این برنج در این است که آن را در منطقه مازندران کاشت می نمایند و به برنج شمشیری هم آن را می شناسند. دانه های این برنج طول بلندی دارد و شبیه به شمشیر است.

2. از نظر ظاهری باید بدانید که این برنج شبیه به برنج های دانه قلمی نمی باشد، بیشتر افراد آن را شبیه به برنج های طارم می دانند. البته که باید بدانید بدانید به دلیل همین شباهت بسیاری از سوء استفاده گران این برنج را به عنوان برنج طارم به مشتریان ارائه می دهند. شما باید به خوبی بدانید که قیمت برنج طارم هاشمی یا قیمت برنج طارم محلی زیاد است و به همین دلیل باید به خوبی ویژگی های برنج ندا را بشناسید تا به عنوان طارم با قیمت بالا آن را خریداری نکنید.

3. نسبت طول و عرض دانه های برنج به گونه ای است که شما از آن کیفیت خوبی در پخت دریافت می نمایید.

4. عطر و طعم این برنج نسبت به آن دسته از برنج هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند کمتر می باشد. در واقع باید بدانید یکی از روش های شناسایی و تشخیص این برنج از برنج طارم همین بو و عطر آن می باشد. آن دسته از برنج هایی که طارم هستند بوی بسیار خوبی دارند، ولی شما از این برنج بوی زیادی دریافت نمی کنید. شما باید بدانید که این برنج را به عنوان برنج عطری نمی شناسند.

مراقبت های لازم

کودپذیری این برنج بسیار عالی می باشد، ولی با این وجود کشاورزان نیاز است که به خوبی از زمان کاشت تا برداشت برنج مراقبت های لازم را از آن داشته باشند. برنج ندا تا حدودی در برابر بیماری شیت بلایت نمی تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد. به همین دلیل برخی از کشاورزان که نمی توانند از آن مراقبت کافی داشته باشند آن را دیگر کاشت نمی نمایند.

برنج-ندا-12

قیمت مناسبی که برنج ندا دارد یکی از دلایل اصلی برای خرید برنج ایرانی ندا به شمار می رود. در واقع باید بدانید قیمت برج ایرانی ندا بسیار مناسب است و نسبت به دیگر ارقام برنج عطری کمتر می باشد. شما می توانید با بهترین قیمت این برنج را خریداری کنید و برای رستوران ها و شرکت ها آن را استفاده کنید. خرید عمده برنج در حجم بالا به نفع شما می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد این برنج را برای تعداد نفرات زیاد خریداری می کنند.

کیفیت مناسب جهت خرید

 کیفیت پخت برنج بسیار عالی می باشد و شما زمانی که آن را دم کنید کیفیت پخت بسیار عالی و بی نظیری را از آن دریافت خواهید کرد. به دلیل نداشتن ریزش بسیاری از کشاورزان می توانند سود خوبی از فروش این محصول به دست آورند. در واقع این برنج از آنجایی که ریزش دانه ندارد تمام محصول را به دست مشتری می دهد. بنابراین کشاورزان می توانند تمامی محصول را دریافت کرده و به مشتری ارائه دهند.

درصد سبوس این برنج زیاد می باشد و همین مورد یکی از ویژگی های سلامتی برنج ندا به شمار می رود. آن دسته از افرادی که به کیفیت برنج اهمیت می دهند می توانند این برنج را خریداری کنند.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵