ویژگی-برنج-بینام

ویژگی برنج بینام

یکی از انواع برنج های با کیفیت ایرانی که شما می توانید با قیمت برنج مناسب و کیفیت پخت بی نظیر آن را خریداری نمایید برنج بینام می باشد. این برنج با نام های دیگری در بازار معرفی می شود که شما می توانید به نام برنج بهنام آن را خریداری نمایید. برنج کشت دوم بودن این رقم یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. در ادامه مقاله چند ویژگی برنج بینام را برایتان بازگو خواهیم کرد.

رقم بینام

برنج بینام از ارقام مرغوب برنج کشت پاییزه به حساب می آید. خرید برنج بینام معمولا در اواخر فصل پاییز انجام می گیرد. زودرس بودن این برنج یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد که بسیاری از کشاورزان را برای کاشت آن ترغیب می کند. برای خرید برنج بینام باید به خوبی در مورد ویژگی های آن و قیمت برنج بینام اطلاعات بیشتری داشته باشید و سپس آن را تهیه کنید.

این برنج بر اثر تغییرات ژنتیکی به وجود آمده است و به عنوان یکی از بهترین برنج های ایرانی در بازار به فروش می رسد. خرید برنج کشت دوم بینام از استقبال خوبی برخوردار است. این رقم در کشت پاییزه به علت آب و هوای خنک و مناسب بهتر محصول می دهد و طرفداران زیادی دارد.

برنج بینام

توان تولیدی که برنج بینام دارد بسیار زیاد است و به همین دلیل در بازار آن را با بهترین قیمت به دست مشتریان می دهند. مناسب بودن قیمت برنج بینام یکی از اصلی ترین دلایلی می باشد که افراد را برای خرید برنج ترغیب می کند. در واقع باید بدانید در بین انواع برنج ایرانی این نمونه از برنج با دیگر ارقام برنج عطری تفاوت دارد ولی کیفیت پخت آن بسیار مناسب می باشد. تحمل بالای این برنج در برابر سرما موجب شده است که بسیاری از کشاورزان آن را به راحتی کشت کرده و محصول زیادی هم به دست آورند.

برنج-بینام-12

ویژگی های برنج بینام :

شما برای برنج بینام باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات برنج اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بتوانید برنج را با بهترین کیفیت خریداری کنید. هنگام خرید برنج شمال بینام دقت کنید که این برنج کشت دوم می باشد و می تواند با ارقام طارم هاشمی و طارم محلی رقابت کند. برخی از ویژگی های مهمی که این برنج دارد و شما زمان خریداری برنج باید از این ویژگی ها اطلاع داشته باشید عبارت است از :

ویژگی ها:

1. دانه کوتاه بودن این برنج یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های آن می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید شما به واسطه این ویژگی می توانید نوع برنج را تشخیص دهید. البته که باید بدانید بعد از پخت قدکشی و ری آن بسیار مناسب تر می شود.

2. گرد بودن این برنج از دیگر ویژگی های آن می باشد که مربوط به ظاهر برنج است. شما باید بدانید اندازه این برنج مانند برنج هاشمی نمی باشد که درازی آن را به خوبی مشاهده می کنید. در واقع گرد بودن این برنج از دیگر ویژگی های مهم ظاهری آن به شمار می رود.

شفاف و عطری بودن رقم بینام

3. شفاف بودن برنج بینام از دیگر ویژگی ها و مزیت های آن به شمار می رود. برخی از برنج های بازار کدر هستند که شما باید بدانید به واسطه شفاف بودن این برنج به خوبی می توانید آن را زا بین دیگر نمونه برنج ها تشخیص دهید.

4. در صورتی که می خواهید برنج عطری خریداری کنید که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد باید بدانید که این برنج برای شما مناسب نمی باشد. در واقع شما برای خرید برنج عطری باید به دنبال خرید برنج طارم هاشمی، خرید برنج طارم محلی، راتون طارم هاشمی، راتون طارم محلی و یا خرید برنج دم سیاه باشید.

برنج-بینام-13

کشت برنج بینام

5. این برنج را در دو نوبت کشت می نمایند که یکی از آنها کشت اول و دیگری دوم است. هر یک از کشت های آن از نظر قیمتی، به خصوص قیمت برنج کشت دوم با یکدیگر متفاوت است و ویژگی های متفاوتی هم با یکدیگر دارند. قد کشیدن برنج کشت دوم بیشتر از کشت اول می باشد. ولی شما باید به خوبی بدانید کیفیت برنج پخت اول بیشتر از پخت دوم می باشد.

6. از دیگر ویژگی های بسیار مهمی که شما می توانید از برنج بینام دریافت کنید و برای بسیاری از افراد اهمیت دارد قیمت مناسب آن می باشد. شما می توانید این برنج را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در صورتی که شما می خواهید برنج در حجم زیادی برای رستوران ها و شرکت ها خریداری کنید باید بدانید که این برنج یک گزینه خوب انتخاب شما می تواند باشد. با خرید عمده برنج بینام، قیمت این محصول نیز بسته به میزان خرید کاهش می یابد.

فروش برنج ایرانی بینام

7. شما باید بدانید که در برخی از موارد این برنج را با برنج امرالهی اشتباه می گیرند، ولی هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی هستند و نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. عطر و بوی برنج امرالهی بیشتر از این نمونه برنج ها می باشد.

8. از دیگر ویژگی هایی که برنج بینام دارد زودرس بودن آن می باشد. همین ویژگی برنج موجب شده است که بیشتر کشاورزان قادر باشند برنج را در حجم زیاد تولید کرده و به دست مشتریان خود تحویل دهند. شما می توانید انواع برنج های بینام را از کشاورزان به صورت مستقیم خریداری کنید.

9. یکی از استان های شمالی که کاشت برنج را در حجم زیادی انجام می دهد استان مازندران می باشد. در واقع باید بدانید شرایط آب و هوایی مناسبی که این شهر دارد برای کاشت برنج بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به کاشت برنج می نمایند.

10. مقاومت بالای این برنج در شرایط آب و هوایی متنوع بسیار زیاد است. دقت کنید برای خرید برنج از فروشگاه های معتبر فروش برنج ایرانی یا فروش برنج شمال اول قیمت برنج مورد نظر خود را بپرسید و سپس اقدام به خرید برنج کنید.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵