معرفی-کامل-برنج-شیرودی

معرفی کامل برنج شیرودی

از جمله برنج‌های ایرانی که به عنوان ارقام پرمحصول برنج در بازار عرضه می‌شود، می‌توان به برنج شیرودی اشاره کرد. در معرفی کامل برنج شیرودی پرمحصول ایرانی باید گفت که مرکز اصلی کشت و تولید این برنج در شمال کشور بوده و این برنج ویژگی‌هایی مشابه با برنج طارم هاشمی و خزر دارد. همچنین می‌توان گفت که ساختار آن ترکیبی از ساختار این دو نوع برنج پرفروش می‌باشد.

معرفی-برنج-شیرودی-1

معرفی کامل برنج شیرودی و بررسی ویژگی‌های این برنج

برای تهیه، مصرف و خرید برنج‌ با کیفیت، شناخت انواع برنج‌ها می‌تواند کمک بسیاری برای شما باشد؛ چرا که در این صورت می‌توانید برنج‌های خوشپختی که طعم و عطر خوبی دارند را بشناسید و محصول مورد نظر خود را با اطمینان بیشتری خریداری کنید. از جمله انواع برنج‌ ایرانی که به عنوان ارقام پرمحصول در بازار عرضه می‌شود، می‌توان به برنج شیرودی اشاره کرد.

در معرفی این برنج پرمحصول ایرانی باید گفت که مرکز اصلی کشت و تولید این برنج در شمال کشور بوده است. این برنج ویژگی‌هایی مشابه با برنج طارم هاشمی و خزر دارد و می‌توان گفت که ساختار آن ترکیبی از ساختار این دو نوع برنج پرفروش می‌باشد.

البته برنج شیرودی به نسبت برنج طارم عطری ملایم‌تر داشته و در هنگام پخت عطر و بوی کمتری را تولید می‌کند، دانه‌هایی به طول 7 میلی‌متر دارد که طول آن‌ها پس از پخت به 12 میلی‌متر رسیده و در واقع به حد قابل توجهی ری می‌کند. این برنج دانه‌هایی سفید رنگ و تقریبا کدر دارد و می‌توانید آن را به شکل کاملا یکدست خریداری کنید. ویژگی مهم این برنج آن است که پس از پخت برای مدتی طولانی همچنان با کیفیت باقی مانده و طعم خوب خود را حفظ خواهد کرد.

نکات-مهم-در-رابطه-با-خرید-برنج-شیرودی

نکات مهم در رابطه با خرید برنج شیرودی

از جمله مهم‌ترین مواردی که برای خرید برنج شیرودی باید مد نظر داشته باشید، تشخیص دادن این نوع برنج پرمحصول از برنج طارم هاشمی است. همانطور که گفتیم برنج شیرودی شباهت بسیاری به برنج طارم هاشمی دارد، و یکی از تفاوت های آن ها قیمت برنج آنهاست.

پس در حین خرید باید ویژگی‌های این دو نوع برنج را بدانید تا بتوانید آن‌ها را از هم تشخیص دهید، در غیر این صورت امکان این وجود دارد که برنج شیرودی به عنوان برنج طارم هاشمی و با قیمتی بسیار بالاتر از آن چیزی که باید به شما فروخته شود.

از جمله نکاتی که برای تشخیص این دو نوع برنج از یکدیگر می‌توانید در نظر داشته باشید، بررسی عطر برنج است؛ باید بدانید که عطر برنج طارم هاشمی به نسبت شیرودی خیلی بیشتر است و این برنج از جمله محصولاتی است که عطر آن متوسط رو به پایین می‌باشد.

در نتیجه با بررسی عطر برنج، می‌توانید تشخیص دهید که محصول مورد نظر از کدام نوع است. مورد دیگر این است که برنج طارم هاشمی نسبت به شیرودی دانه‌هایی بلندتر دارد و پس از پخت به میزان بیشتری ری می‌‌کند. پس توجه داشتن به این نکات به شما کمک می‌کند تا در حین خرید، محصول اصلی را با قیمتی که باید تهیه کنید.

بررسی-قیمت-برنج-شیرودی

بررسی قیمت برنج شیرودی

انتخاب برنج شیرودی و خرید این نوع از برنج پرمحصول ایرانی از هر نظر به نفع شما خواهد بود و ویژگی‌های قابل توجه این برنج خوشپخت، تایید کننده این موضوع می‌باشند. از جمله مهم‌ترین مزایای خرید این برنج، قیمت بسیار مناسب آن در برابر قیمت برنج شمال و ارقام مختلف است.

بسیاری از افراد تنها برای صرف هزینه‌ی پایین‌تر هر نوع برنج بی‌کیفیت خارجی را با قیمت‌های مختلف تهیه و مصرف می‌کنند، این در حالی است که می‌توانند برنجی با کیفیت بالاتر همچون برنج شیرودی را با قیمتی بسیار مناسب‌تر خریداری کنند.

با این که شیرودی از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی با برنج طارم هاشمی دارد، اما به دلیل کیفیت پایین‌تری که دارد با قیمت کمتری به فروش می‌رسد. البته کیفیت پخت این برنج به نسبت بالا بوده که این ویژگی در کنار قیمت مناسب این برنج، آن را به یکی از محصولات پرفروش تبدیل ساخته است.

قیمت برنج شیرودی در برابر بسیاری از ارقام پرمحصول مناسب‌تر بوده و در عین حال کیفیتی بالاتر دارد. از این رو این برنج از جمله محصولات اصلی است که بسیاری از رستوران‌ها، تالارها و مراکز تولید و پخش غذا تهیه و مصرف می‌کنند و همچنین انتخاب بسیاری از خانوارها جهت برگزار کردن یک مهمانی یا مجلس بزرگ می‌باشد.

فروش-برنج-شیرودی-15

چرا باید برنج شیرودی را از یک فروشنده معتبر خریداری کنیم؟

همانطور که گفته شد برنج شیرودی شباهت ظاهری بسیاری با برنج طارم هاشمی دارد و تشخیص این دو نوع برنج از یکدیگر زمانی میسر است که با ویژگی‌های هر دو نوع این برنج‌ها آشنایی داشته باشید و بتوانید آن‌ها را از هم تشخیص دهید.

پیش‌تر به روش‌های تشخیص این نوع برنج‌ها اشاره کردیم، اما موضوع دیگری که وجود دارد این است که برای خرید این برنج، یک فروشگاه برنج معتبر را انتخاب کنید که کیفیت محصولات عرضه شده توسط آن برای تایید شده باشد.

چرا که بسیاری از افراد فرصت طلب از این مورد سوء استفاده می‌‌کنند و سعی دارند تا با فروش برنج شیرودی به عنوان برنج طارم یا هاشمی، هزینه‌هایی هنگفت را از شما دریافت نمایند.

کارشناسان فروش برنج در فروشگاه برنج گل بابا که سابقه‌ای طولانی مدت در زمینه فروش انواع برنج ایرانی دارد، می‌توانند شما را برای خرید برنج اصل شیرودی با مناسب‌ترین قیمت و همچنین کیفیت اصلی راهنمایی کنند و اطلاعات لازم برای ثبت سفارش و خرید این برنج پرمحصول ایرانی را در اختیار شما قرار دهند و شرایط خرید را برای شما آسان‌تر کنند.

آشنایی با ارقام برنج جهت خرید برنج مناسب

برای خرید برنج ایرانی خوب و درجه یک لازم است تا برنجی که می خواهید خریداری کنید را بهتر بشناسید. ما در بخش وبلاگ سایت معرفی کامل برنج فجر و معرفی کامل برنج ندا را برای خرید ارقام پرمحصول گفته ایم.

برای خرید برنج شمال ممتاز و مرغوب نیز معرفی برنج طارم را برای شما به صورت تقریبا کامل نوشته ایم. اگر قصد خرید برنج کشت دوم را دارید، می توانید از قسمت وبلاگ بررسی ویژگی‌های برنج کشت دوم را بخوانید تا تصمیم درست برای خرید برنج کشت دوم طارم داشته باشید.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵