معرفی-برنج-طارم

معرفی برنج طارم

از با کیفیت‌ترین برنج‌هایی که می‌توان برای هر وعده استفاده کرد، برنج طارم می‌باشد. سوالی که از شما داریم این است که درباره این برنج با کیفیت و خوش پخت چه می‌دانید؟ مبدا تولید برنج طارم استان زنجان و شهرستان طارم می‌باشد، به همین علت نام طارم را به این نوع برنج ایرانی اختصاص داده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم معرفی برنج طارم را برایتان بازگو کنیم تا اطلاعات لازم برای خرید برنج ایرانی طارم داشته باشید.

این برنج در حال حاضر در استان های شمال کشور و به خصوص استان سر سبز مازندران کشت می شود و انواع مختلفی دارد. برای خرید برنج درجه یک و مرغوب می توانیم خرید برنج شمال طارم را به شما پیشنهاد کنیم. از دسته برنج های طارم نیز می توانیم خرید برنج طارم هاشمی و خرید برنج طارم محلی را پیشنهاد دهیم.

برنج-طارم-شمال-11

درباره برنج طارم چه می‌دانید؟

همه ما با تغذیه خوب و سالم اهمیت می‌دهیم و برای خرید برنج سعی داریم تا برای داشتن برنامه غذایی خوب و مغذی، از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات و مواد غذایی استفاده کنیم. برنج اصلی‌ترین وعده غذایی ما ایرانیان است، به نحوی که می‌توانیم بیشتر وعده‌های غذایی خود در طول هفته را به خوردن غذاهایی که با برنج پخته می‌شوند اختصاص دهیم. به همین علت لازم است بهترین و با کیفیت‌ترین نوع برنج را برای مصرف روزانه خود انتخاب کنیم.

از با کیفیت‌ترین برنج‌هایی که می‌توان برای هر وعده استفاده کرد، برنج شمال طارم می‌باشد. سوالی که از شما داریم این است که درباره این برنج با کیفیت و خوش پخت چه می‌دانید؟ مبدا تولید برنج طارم همانطور که قبلا گفته شد استان زنجان و شهرستان طارم می‌باشد، به همین علت نام طارم را به این نوع برنج ایرانی اختصاص داده‌اند. البته در دوره کنونی این برنج در استان‌های دیگر همچون مازندران که مبدا اصلی کشت برنج در ایران می‌باشد نیز کشت می‌شود.

معرفی ارقام برنج طارم

نکته‌ای که وجود دارد این است که با توجه به یک سری عوامل و ویژگی‌ها که به نحوه و مراحل کشت برنج در نواحی مختلف ربط پیدا می‌کنند، محصول نهایی ویژگی‌هایی متفاوت دارد و کیفیت کاشت این برنج در یک منطقه متفاوت از منطقه دیگر خواهد بود. همین موضوع باعث شده تا انواع مختلفی از برنج طارم برداشت شود.

از انواع مختلف جهت معرفی برنج طارم، می‌توان به برنج عطری طارم، برنج هاشمی، برنج صدری، برنج دم سیاه و در آخر سنگ طارم اشاره داشت. خرید برنج عطری طارم و خرید برنج دم سیاه طارم از بهترین خرید ها برای پخت برنج درجه یک ایرانی است. انواع مختلف این برنج که به عنوان با کیفیت و خوش پخت‌ترین برنج‌ها در ایران و جهان شناخته می‌شود، به عنوان یکی از محصولات اصلی بر سر سفره اکثر ایرانیان قرار می‌گیرد.

انواع-برنج-طارم

انواع برنج طارم و ویژگی‌های آن‌ها

همانطور که گفته شد با توجه به یک سری ویژگی‌ها همچون مکان کاشت و پرورش برنج طارم، این نوع برنج در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. از انواع برنج طارم می‌توان به طارم عطری، هاشمی، صدری، دم سیاه و در آخر سنگ طارم اشاره کرد که در این قسمت سعی داریم ویژگی‌های هر یک از این نوع برنج‌های با کیفیت و خوش پخت ایرانی را تحت بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که قیمت برنج در انواع مختلف برای خرید آنلاین برنج متفاوت می باشد.

• طارم سنگی

طارم سنگی که در واقع یک برنج کشت محلی می‌باشد و به طارم محلی معروف است، از جمله برنج‌هایی است که پیشینه‌ای طولانی دارد و برای مدت‌های زیاد در نقاط مختلف کشور توسط مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این برنج با کیفیت، از جمله پراستفاده‌ترین نوع برنج می‌باشد که کیفیت آن بین تمام مردم ایران زبانزد می‌باشد.

این برنج رنگی سفید و تقریبا کدر دارد و دانه‌ای آن بسیار ریز و کوچک‌تر از دانه‌های طارم هاشمی می‌باشند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که این برنج را محبوب و پراستفاده می‌سازد، عطر و طعم بسیار خوش و متحیر کننده‌ی این نوع برنج است. از این رو از برنج طارم سنگی با نام طارم عطری نیز یاد می‌شود. برای اطلاع از قیمت برنج طارم محلی با کیفیتی عالی، می‌توانید با مشاوران فروشگاه معتبر برنج گل بابا تماس بگیرید.

• طارم صدری

منطقه اصلی کاشت برنج طارم صدری استان گیلان است. این‌ برنج بیشتر در شهرستان فومن کشت می‌شود. این برنج از جمله برنج‌های دانه بلند و قد کشیده می‌باشد که دانه‌هایی سفت، بلند و به رنگ سفید متمایل به کرمی دارد. این نوع برنج عطری بسیار عالی داشته و به راحتی در دهان آب می‌شود و پس از پخت نیز برای مدتی طولانی نرم و قابل خوردن باقی مانده و سفت نخواهد شد.

• طارم هاشمی

برنج طارم هاشمی از جمله معروف‌ترین نوع برنج طارم می‌باشد. مرکز اصلی کشت این برنج استان مازندران می‌باشد. این برنج بسیار خوش پخت بوده و عطری بسیار عالی دارد. دانه‌های برنج هاشمی کوچک هستند و سایز آن‌ها به نسبت برنج سنگی یا عطری کوچک‌تر است. کیفیت پخت این نوع برنج به نسبت طارم عطری پایین‌تر است و در نتیجه شما می‌توانید خرید برنج طارم هاشمی را با هزینه‌ای پایین و مناسب انجام دهید.

برای اطلاع از قیمت برنج طارم هاشمی می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. فروشگاه برنج گل بابا این برنج درجه یک را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

• طارم دم سیاه

برنج دمسیاه طارم نوع دیگری از برنج خوش پخت و با کیفیت طارم است که منطقه اصلی کشت آن در استان گیلان می‌باشد. این برنج دانه‌هایی سفید رنگ مایل به کرم داشته و از جمله برنج‌های دم سیاه بسیار خوش پخت با عطری عالی می‌باشد. برای برگزاری یک جشن بزرگ و پذیرایی از مهمانان با بهترین غذاها، این نوع از برنج‌های طارم بهترین انتخاب می‌باشند.

خرید-برنج-طارم-با-بهترین-قیمت

خرید برنج طارم با بهترین قیمت و کیفیتی عالی

برنج قهوه ای طارم نیز خریدی مناسب از دسته برنج قهوه ای می باشد. برای اطلاع از خرید برنج قهوه ای لازم است اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. اما درباره برنج قهوه ای چه می دانید؟ ما در بخش وبلاگ توضیحات تقریبا کاملی را در این زمینه برایتان نوشتیم. راتون طارم هاشمی و راتون طارم محلی نیز جزو برنج های درجه یک و گران قیمت برنج طارم می باشند.

بسیاری از خریداران برنج، از لاشه طارم هاشمی و لاشه طارم محلی نیز برای مصارف خاصی نظیر دسرها و پخت انواع آش ها استفاده می کنند. برنج کشت دوم طارم نیز از دیگر برنج های گران قیمت است که می توان در مجالس و میهمانی ها از آن استفاده کرد. تا اینجای مقاله معرفی برنج طارم را برایتان انجام دادیم، اما در کنار این، خرید عمده برنج مرغوب از فروشگاه ها نیز مهم است.

خرید برنج از فروشگاه معتبر

برای خرید برنج طارم در انواع مختلف، لازم است فروشنده‌ای قابل اطمینان که به کیفیت بالای محصولات عرضه شده توسط این فروشندگان اطمینان دارید را انتخاب کنید. فروشگاه برنج گل بابا که از جمله مراکز معتبر با پیشینه‌ای بلند مدت در زمینه عرضه و فروش برنج‌ های خوش پخت و درجه یک ایرانی می‌باشد، انواع برنج طارم محلی، دم‌سیاه، هاشمی و… را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند.

با ورود به سایت فروشگاه گل بابا، مشاهده محصولات این فروشگاه، انتخاب محصول مورد نظر خود و در نهایت تماس گرفتن با مشاوران و متخصصان فروش این فروشگاه، می‌توانید برای خرید هر نوع برنج به هر میزانی با بهترین شرایط و قیمت اقدام کنید.

 فروشگاه برنج گل بابا  تأمین کننده انواع برنج‌های شمال

                   شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره و خرید برنج:

                                ۰۹۱۱۹۰۹۰۳۸۵